کراتینین 497 کاهش به 204، حجم ادرار 500 افزایش می دهد به 1600

سه شنبه 27 فروردين 1392
ن : lafee

کراتینین 497 کاهش به 204، حجم ادرار 500 افزایش می دهد به 1600

 کراتینین 497 کاهش به 204، حجم ادرار 500 افزایش می دهد به 1600


دلایل برای آمدن به چین برای درمان

من Bacas Nancoo، سن 58، مرد، از ترینیداد و سال Tobago.Several پیش، من با کلیه failure.The پزشکان در بیمارستان محلی تشخیص داده می شد از این نظر است که کلیه من بعلت به prostate.I بزرگ در همودیالیز سه بار در week.It بسیار دشوار است برای مقابله با ناراحتی ناشی از دیالیز مانند استفراغ، سردرد و nausea.My دکتر توصیه پیوند کلیه است. با این حال، از آن آسان است برای گرفتن پیوند، بنابراین من می خواهم برای پیدا کردن treatment.That جایگزین همین دلیل است که من در چین هستم در حال حاضر.

شرایط قبل از درمان

شش سال پیش، من رفت و انجام آزمون به دلیل پروتئینوری متناوب. کراتینین بالاتر از حد نرمال به مدت سه years.Up به حال بوده است، من به مدت 2 سال در دیالیز بوده است. من احساس می کنم خیلی سرگیجه به علت فشار خون بالا (160/100 میلی متر جیوه). نوسانات کراتینین از 210 تا 1250 umol / L.Urine خروجی را حفظ 500 ~ 800ml/24h.I در این بیمارستان در آوریل خون 13.The بستری شد نشان می دهد کراتینین 497 umol / L.

درمان BLOOD WORK قبل


درمان: میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، حمام درمانی، دیالیز

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است که برای سه بار به مدت 45 دقیقه در هر زمان day.It therapy.I خارجی حتی می تواند احساس خون من در گردش است با سرعت بیشتری در بدن من است، انجام شده است. من هنوز هم نیاز به دیالیز در دکتر treatment.My شخصی به من می گوید که من نمی توانم خلاص شدن از شر دیالیز immediately.If من پایبندی به درمان، من قادر خواهد بود به درمان دیالیز کمتر است. در نهایت، من از آن آزاد می شود.

شرایط پس از درمان

من از بیمارستان در تاریخ 29.While مرخص طول مدت درمان بیش از حد طولانی است، من بهبود قابل توجه است. کراتینین من کاهش می یابد به 204umol / L و حجم ادرار را به 1600ml در 24 hours.I افزایش یافته است با اثر درمان راضی و حتی دکتر من در ترینیداد و توباگو احساس در نتیجه شگفت زده شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: افزایش ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.